Zwalone indeksy czy pakiety?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 8 Sie 2002, 15:39:49 CEST

On Thu, Aug 08, 2002 at 10:02:19AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> A greedy faktycznie teraz jest zwalone.

Szukałem innego, wydawałoby się mało groźnego, błędu (pakiety nie
znikające z listy `ls -u` po upgrade), a okazało się, że powodował on
błąd, którego dotyczy ten wątek.
poldek 0.17.7-2 już poprawnie doinstalowuje libglade-gnome przy upgrade
libglade :)

Tylko radzę trochę potestować tę wersję przed wrzuceniem do / - nie
wiem, czy moja zmiana czegoś nie popsuła.

Sam błąd został wprowadzony w wersji 0.17.7 przez "dependency matching
bugfix" w pkg.c między rev. 1.43 a 1.44. Co ten bugfix miał poprawiać to
nie wiem (a autor jest najwyraźniej chwilowo niedostępny), więc nie
chciałem go usuwać. Powodował on, że dla pakietów o Epoch!=0 poprzednia
wersja pakietu nie była traktowana jako "obsoleted", więc poldek nie
zauważał, że jest odinstalowywana - a tym samym nie sprawdzał zależności.

Mój patch zmienia poszukiwanie obsoletes z samej nazwy pakietu na nazwa
< EVR. A przynajmniej tak mi się wydaje ;)

Czyli: STBR poldek do /test, niech kilka osób sprawdzi czy coś nie
przestało działać, a potem do /.

--
Jakub Bogusz