XFree86 4.2.0-4 i plan do PLD beta 3

Czw, 8 Sie 2002, 11:05:53 CEST

Właśnie puściłem to na buildery z kilkoma jeszcze patchami.
Za jakieś trzy godziny powinno się to pojawić na ftp w /test.

Patchy możliwych do analizy jest mówiać krótko .. wpip (że też XFree86
jest tak żadko wykuszczane :>). Na razie włączyłem to co najbardziej
oczywiste ale w sumie tego co potencjaklnie można próbować analizować i
włączać z inncyh dystrybucji jest tak z conajmniej 5-7 razy więcej.

Zachęcałbym do przeglądania poprawek z MDK, RH, Conctivy, Debiana i
próbowania z tymi poprawkami. Także zachewcałbym do zgłaszania choćby i
najdrobniejszych kłopotów jakie jeszcze są obserwowane z XFree86 jakie
mamy obecnie jeszcze (to że się tego tematu nie porusza zapewne nie
oznacza że nie ma tu jakeiś obserwowalnyhch usterek). O iel takei uwagi
bendą to bezie łatwiej próbować integrować poprawki o ile przypuszczać
można będzie że jedna z dostepnych juz gdzieś poprawek powinna zadziaąłć
na jakiś objaw. Poprstu o ile ktoś zgłosi jakiś objaw i skojarzy się to z
jakimś istniejacym patchem to bedzie mozliwość szybkiego wytestowanai
skutków naniesienie zmiany.

Oprócz poprawk jakie włączyłem dzisiaj o ile wszystko będzie dobrze do rel
5 (przy przeniecsieniu z test XF dostanie jeszcze podbicie rel żeby
ułatwić aktualziację tym którzy bendą próbować z wersją z test) o ile
dobzre pójdzie wejdą także poptawki do do ATI (głównie radeon choć i kilka
innych pomnijszych modeli także) jakie były już skumulowane w repo.

Wrzuciłem także uxterma czyli będzie można próbować nieco szerzej bawić
sie z xtermem pracującycm w unicode.

Co do PLD 1.0 beta 3 to plan jest taki żeby wrzucić nieco odświerzone
XFree86 czyli na razie nowe XF poleży sonbie w /test i tu prośba o
zainteresowanie się tymi zasobami, i także możliwe usunięcia defekty w
instalatorze.

Mówiąć inaczej prośba o skupienie się nieco mocniejsze na tych dwuch
elementach przez najbliższe dwa, trzy dni. Tu szczególnie prosiłbym o
nawet drobne uwagi co do instalatora. Np. kiedy ostani raz próbowałem z
instalatorem miałem wrążenie że niektóre opisy w instalatorze są
conajmneij za długie lub mało mówiace. O ile ktoś miałby podobne wrażenia
i o ile ktoś miałby czas nieco zastanowić się nad tego typu wątpliwościami
to prośba o propozycje zmian konkretnych tekstów (w sumie im bendą
krótsze, bardziej jasne tym lepiej :)