XFree86 4.2.0-4 i plan do PLD beta 3

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 8 Sie 2002, 11:30:09 CEST

On Thu, 8 Aug 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Co do PLD 1.0 beta 3 to plan jest taki żeby wrzucić nieco odświerzone
> XFree86 czyli na razie nowe XF poleży sonbie w /test i tu prośba o
> zainteresowanie się tymi zasobami, i także możliwe usunięcia defekty w
> instalatorze.
>
> Mówiąć inaczej prośba o skupienie się nieco mocniejsze na tych dwuch
> elementach przez najbliższe dwa, trzy dni. Tu szczególnie prosiłbym o
> nawet drobne uwagi co do instalatora. Np. kiedy ostani raz próbowałem z
> instalatorem miałem wrążenie że niektóre opisy w instalatorze są
> [...]

Do tego dojdzie 2.2.21-2 i kernel-pcmcia-cs, ktore narazie pod postacią
kernel-2.2.21-0.91 mozna juz na
ftp.kernel.pl/pub/People/dzimi/kernel-2.2.21/proposed_to_STABLE/ znalesc.
Zachęcam ssanie i testowanie (bigmem for example).
Więcej będzie w ANNOUNCE na pld-kernel i pld-users (tak, niech userzy tez
wiedzą, a nie tylko developerzy :))).

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)