RAPORT: Gnome-1.4

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 9 Sie 2002, 14:49:04 CEST

Dnia 09 Aug 2002 14:30:42 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> >
napisała:

> Jeszcze pol roku temu dzialalo np. takie cos jak zagniezdzona aplikacja
> i w ten sposob dalo sie zadokowac LICQ, a teraz nie dziala i to mniej
> wiecej od wojny z wywalajacym sie sawfishem, wtedy bylo duzo zmian w
> gnome. To bylo mniej wiecej w tym czasie.
>
> Nie weim czy o to mojemu przedmowcy chodzilo, ale u mnie jest taki
> problem. Co dziwnego, downgrade mi wtedy nie pomogl wiec zwalilem na
> problemy konfiguracyjne i przeszedlem na gnomeICU :)
>
> Aha ikonka widgetu gnomemeeting tez sie nie dokuje.

Gabber tak samo - właśnie to miałem na myśli, zauważyłem że ostatnio za
którymś tam odpaleniem gabbera albo włączeniem i wyłączeniem ikonki dokowania
zaskoczy ale wtedy Dok stanu (w tym siedzą te ikony) rozrasta się paskudnie i
ochydnie to wygląda...
--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |