RAPORT: Gnome-1.4

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 9 Sie 2002, 14:30:42 CEST

W liście z pią, 09-08-2002, godz. 14:22, Tomasz Kłoczko pisze:

> O jakie dokowanie okienek tu chodzi ? :)

Jeszcze pol roku temu dzialalo np. takie cos jak zagniezdzona aplikacja
i w ten sposob dalo sie zadokowac LICQ, a teraz nie dziala i to mniej
wiecej od wojny z wywalajacym sie sawfishem, wtedy bylo duzo zmian w
gnome. To bylo mniej wiecej w tym czasie.

Nie weim czy o to mojemu przedmowcy chodzilo, ale u mnie jest taki
problem. Co dziwnego, downgrade mi wtedy nie pomogl wiec zwalilem na
problemy konfiguracyjne i przeszedlem na gnomeICU :)

Aha ikonka widgetu gnomemeeting tez sie nie dokuje.

TiweK