RAPORT: Gnome-1.4

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 9 Sie 2002, 14:50:53 CEST

Dnia Fri, 9 Aug 2002 14:27:26 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> >
napisała:

> O minimalizowanie okien ... nie "schodzą" do panela tylko nie wiem ..
> gdzies ... alt-tabem sie mozna przelaczać.

Dodaj do panelu applet->Narzędzia->Lista zadań to też miałem na myśli we
wcześniejszym mailu - świerze GNOME i trza się nagimnastykować by to wogóle
zaczęło przypominać GNOME...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |