RAPORT: Gnome-1.4

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 9 Sie 2002, 15:13:11 CEST

On Fri, 9 Aug 2002, Mariusz Witkowski wrote:

> Dnia Fri, 9 Aug 2002 14:27:26 +0200 (CEST)
> Osoba skrywająca się za mailem < Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> >

> Dodaj do panelu applet->Narzędzia->Lista zadań to też miałem na myśli we
> wcześniejszym mailu - świerze GNOME i trza się nagimnastykować by to wogóle
> zaczęło przypominać GNOME...

Hmm zastanawia mnie jedno ... czemu tego nie ma defaultowo ?
Bo fajnie by bylo jak by bylo ... wiec trzeba by bylo jakiegos patcha
zrobic na gnome-core co by to zalączal, ale teraz pytanie, gdzie gnome
trzyma konfigi? Hmm .. zaraz zassam speca i zrodla to zobacze, ew prosze o
jakies wskazowki, bo z gnoma to tylko gtk+ jako tako kiedys studiowalem w
domu :>

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)