RAPORT: Gnome-1.4

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 9 Sie 2002, 18:10:12 CEST

Dnia Fri, 9 Aug 2002 13:07:20 +0200 (CEST)
Krzysiek Taraszka napisał(a):

>3) brak jakiegos file managera ... defaultowo ..., moze by tak gmc ?
>   bo nautilus nie dziala jak nalezy (nie wyswietla ikonek ...)

Najlepszy IMHO będzie ROX. Szybki jak gmc a chyba "fajniejszy".

PS a mi się właśnie sawfish co chwilkę wysypuje i gubią mi się listwy a
oknach :(
:
Sawfish zdechł, włączam xterma i w nim sawfisha, jest ok, klikam na
Odpowiedź, pojawia się okno Sylpheed i Sawfish ginie:

[zytek w zytus zytek]$ sawfish
randraw.c:118: GNU MP assertion failed: ((mp_limb_t) 1 << m2exp) > c
rep: received fatal signal: Przerwane

struct debug_buf common:

Backtrace in `fatal_signal_handler':
        <(null)+1076780392>
        <abort+215>
        <(null)+1074596291>
        <(null)+1074598069>
        <__gmp_rand+285>
        <__gmpz_urandomm+207>
        <(null)+1074035602>
        <Frandom+160>

Lisp backtrace:
#2   random ...
#1   place-window-randomly ...
#0   place-window (#<window c006e0>)

Przerwane

Zajefajnie.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!