RAPORT: Gnome-1.4

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 9 Sie 2002, 18:11:27 CEST

Dnia Fri, 9 Aug 2002 18:10:12 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> > napisała:

> Najlepszy IMHO będzie ROX. Szybki jak gmc a chyba "fajniejszy".

no to fakt ;) nawet chyba szybszy ;)

> PS a mi się właśnie sawfish co chwilkę wysypuje i gubią mi się listwy a
> oknach :(

Qrde następna osoba z tym, a mi w chacie ani razu nie zdechł sawfish...
U znajomego ostatnio na moich oczach wcieło go piknie... Czyli problem
istnieje ale czemu u mnie nie ??? (może to to że mam parę skryptów w nim
władowanych dodatkowych...)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |