RAPORT: Gnome-1.4

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 9 Sie 2002, 18:23:12 CEST

Dnia Fri, 9 Aug 2002 18:11:27 +0200
Mariusz Witkowski napisał(a):

>no to fakt ;) nawet chyba szybszy ;)

>Qrde następna osoba z tym, a mi w chacie ani razu nie zdechł sawfish...
>U znajomego ostatnio na moich oczach wcieło go piknie... Czyli problem
>istnieje ale czemu u mnie nie ??? (może to to że mam parę skryptów w nim
>władowanych dodatkowych...)

(znowu zdechł przy tym jak Sylpheed tworzył okno do wpisania tej właśnie
wiadomości)

Jak wrócę z wakacji na dobre, to się wezmę do roboty no i może uda się coś
wykombinować. Mi się to CHYBA zaczęło dziać po ostatnim dużym upgrade,
więcej szczegółów później, wołają mnie na wyjazd. ;>>

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!