RAPORT: Gnome-1.4

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 9 Sie 2002, 19:24:11 CEST

Dnia Fri, 9 Aug 2002 19:17:11 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> I co tu nie działa ? Bo jakoś po dodaniu sobie tego do panela nie widzę
> jakis nieprawidłowości :)

To że w każdej dystro jaką testowałem ten applet jest defaultowo dodany do
panelu GNOME, tak samo parę ikonek (gnomecc, gnome-terminal, mozilla|galeon, i
parę innych mniej ważnych - zależnych od dystro) oraz Desk Guide, zegarek i
Dok stanu - a u nas nie ma nic z tych rzeczy, GNOME po starcie makabrycznie
prymitywne jest i osoba nie mająca z nim nigdy styczności nie połapie się co
gdzie kiedy po co i dla czego, a tym bardziej nie doda sama potrzebnych
apletów gwarantujących podstawowy zakres funkcjonalności środowiska.

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |