RAPORT: Gnome-1.4

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 9 Sie 2002, 20:17:49 CEST

On Fri, 9 Aug 2002, Mariusz Witkowski wrote:

> Dnia Fri, 9 Aug 2002 19:17:11 +0200 (CEST)
> Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >

> To że w każdej dystro jaką testowałem ten applet jest defaultowo dodany do
> panelu GNOME, tak samo parę ikonek (gnomecc, gnome-terminal, mozilla|galeon, i
> parę innych mniej ważnych - zależnych od dystro) oraz Desk Guide, zegarek i
> Dok stanu - a u nas nie ma nic z tych rzeczy, GNOME po starcie makabrycznie
> prymitywne jest i osoba nie mająca z nim nigdy styczności nie połapie się co
> gdzie kiedy po co i dla czego, a tym bardziej nie doda sama potrzebnych
> [...]

Dokladnie .. mojemu znajomemy pozyczylem pld 1.0 beta 2 i wybral sobie
instalacje ulubionego gnome i jaki byl jego szok gdy ujzal makabryczne
gnome+twm ... zaraz polecialo $#$@@$%!!$%^(&^%#@!! w stronę PLD ... bo
myslal, ze bedzie jak w RH czy MDK :>
Za to z kde byl zadowolony :>

ot taka userowa mysl ...

Wiec ...

PODSUMOWUJĄC:

do rozwiazania jest:

* gnome-vfs i nautilus (zniknely ikonki)
* batch-installer/ui/data/groups i dodanie zeczy dla gnome
* wybranie domyslnego WM (twm straszy ...)
* dodanie "apletow" do gnome-panel bo TO CO JEST straszy!!!
* naprawienie sawfisha ? bo u kogos sie sypalo ...

To chyba wszystko ? Jak by cos na "fajnym gnome" mi zalezy wiec .. licze
na pomoc starych wyjadaczy gnome na zorganizowanie sie i pomoc w
dorobieniu tego :>

Uff .. troche przynajmiej od kernel.spec odpocznę ...

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)