php / php_pear

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 9 Sie 2002, 20:05:37 CEST

On Fri, 9 Aug 2002, Przemek Piotrowski wrote:
> zapewne (: pytam tylko dlaczego właśnie tak być powinno (:
> w sekcji %install jest
> mkdir $RPM_BUILD_ROOT%{php_pear_dir}/{Auth,Auth_HTTP,Science}
> to, jak rozumiem, znaczy: zrób katalogi auth, auth-http i science w
> php-pear-dir

right

> [...]
> %dir %{php_pear_dir}/Console
> %dir %{php_pear_dir}/Crypt
> %dir %{php_pear_dir}/Date
> %dir %{php_pear_dir}/DB
> %dir %{php_pear_dir}/File
> %dir %{php_pear_dir}/HTML
> %dir %{php_pear_dir}/HTTP
> %dir %{php_pear_dir}/Image
> %dir %{php_pear_dir}/Mail
> %dir %{php_pear_dir}/Net
> %dir %{php_pear_dir}/PEAR
> %dir %{php_pear_dir}/Schedule
> %dir %{php_pear_dir}/Science
> %dir %{php_pear_dir}/XML
> co, jak rozumiem, znaczy: zrób te wszystkie katalogi w php-pear-dir

wrong.
Umieść te katalogi w pakiecie.

> pytanie: czemu akurat te trzy a nie wszystkie 17?

Bo reszta jest dostarczana razem z php-em. My nie zamieszczamy klas z tego
tar-balla (niedługo to i tak zniknie z niego), a zamiast tego wszystko z
dodatkowych pakietów. Dzięki temu wszystko jest dużo nowsze.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...