RAPORT: Gnome-1.4

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 9 Sie 2002, 20:36:10 CEST

Dnia Fri, 9 Aug 2002 19:23:46 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Szczerze mówiąc używanie tego apletu przynajmneij dla mnie jest
> kompletnie niepzrydatne :)

U mnie jest bo jest ;) Ale na poważnie - mam grupowanie okien na podstawie ich
klas i czasem wykorzystuję ten aplecik by się szybko dostać do określonego
okna z danej grupy. Tylko do tego.

> Używam afterstepa i z pagerem 2x30 i to nie tym ładnie wyglądajacym ale
> do niczego nieprzydatnym z panla gnome ale pagerem z AS. Na każdym
> punpicie pagera mam zawsze nie wiecej niż jedno okno, a między pulpitami
> przełaczam sie na ctrl-kursory. Dzięki temu mogę sie poruszać po
> aplikacjach nie w jednym ale w dwuch wymiarach co uważam za znacznie za
> znacznie przydatniejsze i wygodniejsze :)

A jaki problem ustawić tak sawfisha ? ja mam tak zrobione od dawien dawna i
też strzałeczkami skacze między pulpitami ;) Do tego dochodzą warstwy ;) i też
skakanie po nich strzałeczkami ;)

> Dodatkowo mychą wskazujac konkretna kratmke na pgerze mogę pzrełaczyc się
> na konkretną aplikcję dość szybko (tu przełączanie między pulpitami dziła
> jednak znacznie szybciej niż w pagerze z gnome :)

hmmm ciekawe jak może coś działać szybciej niż 0.1s :) bo tyle gdzieś trwa
przełączanie pulpitów w GNOME przy pomocy pagera u mnie ;)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |