RAPORT: Gnome-1.4

Pią, 9 Sie 2002, 19:23:46 CEST

On Fri, 9 Aug 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Hmm zastanawia mnie jedno ... czemu tego nie ma defaultowo ?

Ano by tzreba spreparować moze inna domyślna konfiguracje panela i możnaby
się tu nieco pobawić :)

> Bo fajnie by bylo jak by bylo ... wiec trzeba by bylo jakiegos patcha
> zrobic na gnome-core co by to zalączal, ale teraz pytanie, gdzie gnome
> trzyma konfigi? Hmm .. zaraz zassam speca i zrodla to zobacze, ew prosze o
> jakies wskazowki, bo z gnoma to tylko gtk+ jako tako kiedys studiowalem w
> domu :>

Szczerze mówiąc używanie tego apletu przynajmneij dla mnie jest
kompletnie niepzrydatne :)
Używam afterstepa i z pagerem 2x30 i to nie tym ładnie wyglądajacym ale
do niczego nieprzydatnym z panla gnome ale pagerem z AS. Na każdym
punpicie pagera mam zawsze nie wiecej niż jedno okno, a między pulpitami
przełaczam sie na ctrl-kursory. Dzięki temu mogę sie poruszać po
aplikacjach nie w jednym ale w dwuch wymiarach co uważam za znacznie za
znacznie przydatniejsze i wygodniejsze :)
Dodatkowo mychą wskazujac konkretna kratmke na pgerze mogę pzrełaczyc się
na konkretną aplikcję dość szybko (tu przełączanie między pulpitami dziła
jednak znacznie szybciej niż w pagerze z gnome :)