php / php_pear

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 10 Sie 2002, 01:15:51 CEST

On Fri, Aug 09, 2002 at 09:35:45PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Podobne rozterki są w przypadku perla. Obecnie w %install tego pakietu
> jest coś takiego:
>
> # dir tree for other perl modules
[...]
> [...]
> Sporo z tej listy musi tu być ale wydaje mi się że jeżeli by to pzrejrzeć
> i lepiej jednak skonfromntoać z poszczególnymi modułami to zapewne możnaby
> ten czy inny (pusty w pakiecie) katalog pzrenieść do pakeitu z modułami
> które do tych katalogów coś wrzucaja .. owszem czasami zdażyć się mzoę że
> do katalogu wrzuca nie jedem moduł ale kilka ale naleązłoby sprawdzić
> takze czy w tej grupi modułów nei ma takeigo od którego zależy reszta i o
> ile by taki warunek zaszedł to byłaby to dobra podstawa do tgego żeby
> konkretny patalog przewędrował do innego pakeitu :)

To *było* pod tym kątem przeglądane.
Przez co najmniej 2 osoby.
I jest aktualizowane na bieżąco (najczęściej są przenoszone katalogi
z modułów do perl.spec - bo pojawia się inny moduł używający tego samego
katalogu, a nie wymagający modułu, który do tej pory był właścicielem
katalogu).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/