rpm bug: file_check & %ghost

Pon, 12 Sie 2002, 14:42:50 CEST

budując ostatreczna wersję cyrus-imap dostałem na końu:

ostrzeżenie: found installed files not placed in any package:
---
   /usr/lib/perl5/5.6.1/i686-pld-linux/perllocal.pod
   /var/lib/imap/faillog
---

i w ciemno dodałem "%ghost /var/lib/imap/faillog". Tymczasdem dokładnie
taka sama linijka jaka dodałem już tam była i całosć po puszczeniu na
buildery wysypała się z /var/lib/imap/faillog wymienionym w %files
dwukrotnie (zaraz to poprawię).
Wygląda że file_check nie uwzględnia plików które dostaja %ghost.