rpm bug: file_check & %ghost

Pon, 12 Sie 2002, 18:47:38 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> budując ostatreczna wersję cyrus-imap dostałem na końu:
>
> ostrzeżenie: found installed files not placed in any package:
> ---
>    /usr/lib/perl5/5.6.1/i686-pld-linux/perllocal.pod
>    /var/lib/imap/faillog
> ---
Sprawdz nową wersję patcha znajdującą się w rpm-4.0.4. Jak
już pisałem stara jest OKDR. A w ogóle mogę podesłać łatkę
zmienioną nieco by Jeffa (dodanie opcji wywalania budowania
w przypadku wystąpienia takich plików) z tym, że dla rpma 4.1.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr