Brakujące binarki podaczas instalacji python-cheetah-0.9.14-1

Wto, 13 Sie 2002, 18:12:55 CEST

Release 1 ma:

Searching for omited files: (using /usr/lib/rpm/check-files)...
ostrzeżenie: found installed files not placed in any package:
---
   /usr/bin/cheetah
   /usr/bin/cheetah-compile

Dodałem do spec'a:
%attr(755,root,root) %{_bindir}/cheetah
%attr(755,root,root) %{_bindir}/cheetah-compile

Podbiłem release, przebudowałem i niby działa.

O ile to OK, to jak teraz podzielić się tym dobrodziejstwem z resztą
użytkowników PLD ? :)

P.S. Dzięki wszystkim za odpowiedzi na wszelakie me poprzednie pytania - mam
nadzieje że do problemu mod_pythona wrócę (na razie udało się go uruchomić :)
)

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright