gdm

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Wto, 13 Sie 2002, 18:22:44 CEST

haja.

ktos uzywa gdm ? czy ktos probowal to konfigurowac ? sprawa wyglada tak, z pakietem przychodzi poprawnie zlozony plik konfiguracyjny ale wystarczy uruchomic gdmconfig i nic nie zmieniac, albo zmienic logo, zeby okazalo sie ze costam costa jakiegos serwera i cosm costam. gdm zle zapisuje plik konfiguracyjny. Czy to znow tylko u mnie tak dziala ?

Jesli ktos jest w tym orietujacy sie to moze by sie przyjrzal, ja postaram sie to sprawdzic w kazdym badz razie.

krzak