gdm

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Śro, 14 Sie 2002, 10:07:50 CEST

On Tue, Aug 13, 2002 at 07:22:44PM +0200, Marcin Krzyzanowski wrote:
>"w konfiguracji nie zdefiniowano serwerow ........ "
Dokładnie teraz nie pamiętam, ale w zakładce Expert (albo tej trzeciej,
w każdym razie nie pierwszej) masz zakładkę "Serwery X" (albo jakoś
podobnie) i tam dwa okienka, a przy nich guziki "dodaj" (domyślnie jest
tam "Standardowy serwer X"). W pierwszym dodajesz pozycję "Mój X Serwer"
z poleceniem "/usr/X11R6/bin/X", a w drugim wciskasz "Dodaj" i wybierasz
z listy "Mój X Serwer". Powinno działać. Czemu to znika, jeśli nie poda
się tego wprost? Zgaduję, że ten konfigurator nie czyta pliku
konfiguracyjnego, tylko ma jakieś swoje difolty i je zapisuje w gdm.conf,
gdy nie wprowadzisz żadnych zmian.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>