gdm

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Wto, 13 Sie 2002, 19:22:44 CEST

On Tue, Aug 13, 2002 at 06:59:02PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ostani raz rekonfigurowałem gdm-a jakeiś dwa miechy temu.
> Nie pamietam czy od tego czasu coś sie zmieniło w pakiecie ale raczej
> nie kojarzę żeby cos tu było zmieniane.
> Pokaż przykład konkretnego test-case żeby można było spróbować powtórzyć
> efekt :)

gdm-2.2.5.4-5

[root w los krzak]# /etc/rc.d/init.d/gdm start

{ dopalaja sie X'y }

Klikam w "Systemowe->Konfiguruj".

Wpisuje haslo roota

{odpala sie wmconfig}

nic nie zmieniam

Klikam OK na dole okna.

wybieram "Uruchom ponownie teraz" z tego co sie pojawi.

uruchamia sie ponownie i wita nas komunikat "w konfiguracji nie zdefiniowano serwerow ........ "

a nic sie teoretycznie nie zmienilo..

w praktyce zmienilo sie to :

http://krzak.hakore.com/gdm.diff

> kloczek
> PS. Marcim pls: .. formatuj nieco listy ;)

RE: PS. eh, mutt mi obsysa, jeszcze go nie skonfigurowalem po padzie systemu.

krzak