Instalacja z SCSI Tekram?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Śro, 14 Sie 2002, 13:36:17 CEST

Witam!

No i ściągałem przez parę dni image PLD dla i686.
Wypaliłem, instaluję... ciekaw jak wyjdzie instalacja z CD podpiętego do
kontrolera Tekram DC-395U (wymaga dedykowanych sterowników)...

W2k, po nakarmieniu dyskietką, ruszyły bez problemu. A PLD?
Hmmmmm
No tak - naiwnie wybrałem instalację z /dev/scd1 (bo z tego napędu
bootowałem). Załadowało się SCSI-mod... i tyle. Oczywiście zero szans na
dalszą instalację.
I co z tym fantem? Widzę tekst o ręcznym załadowaniu modułów - problem w tym
że nigdzie nie ma ani słowa o tym jak te moduły się ładuje, tak samo jak
brak listy modułów. Zresztą, podejrzewam - czy słusznie? - że owe moduły
czekają... na CD :-E

Jakieś sugestie? Czy PLD może być instalowane tylko z CD na IDE???

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl