Instalacja z SCSI Tekram?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 14 Sie 2002, 13:40:08 CEST

On Wed, Aug 14, 2002 at 01:36:17PM +0200, Jacek Osiecki wrote:
> Witam!
>
> No i ściągałem przez parę dni image PLD dla i686.
> Wypaliłem, instaluję... ciekaw jak wyjdzie instalacja z CD podpiętego do
> kontrolera Tekram DC-395U (wymaga dedykowanych sterowników)...
>
> W2k, po nakarmieniu dyskietką, ruszyły bez problemu. A PLD?
> Hmmmmm
> No tak - naiwnie wybrałem instalację z /dev/scd1 (bo z tego napędu
> bootowałem). Załadowało się SCSI-mod... i tyle. Oczywiście zero szans na
> dalszą instalację.
> I co z tym fantem? Widzę tekst o ręcznym załadowaniu modułów - problem w tym
> [...]

Tak, pokaż /var/log/installer, a najlepiej użyj ui-bugreport, nagraj go
na dyskietkę i podeślij. PLD może być instalowane z SCSI CD przynajmniej
teoretycznie.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h