java-sun w /usr/lib/java

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 17 Sie 2002, 23:09:26 CEST

On Sat, Aug 17, 2002 at 10:38:40PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Czekam na uwagi od osób, które używają Javy do czegoś więcej niż wtyczka
> Mozilli ;)
Bardzo się cieszę że ktoś się wziął za Javę :) Fajnie by było jak byś
jeszcze trochę dokumentacji zapaczkował ;) (np. API). Powiedz jeszcze jak
widzisz instalowanie programów javovych. Rozumiem że małe programy typu
ant czy xdoclet mogą jar'y dorzucić do /usr/share/java a binarki
(głównie skrypty shella) do /usr/bin. Co jednak z większymi aplikacjami,
np. JBoss'em? Rozrzucanie tego po katalogach nie wydaje mi się rozsądne.
Ja bym wolał (podobnie jak zrobiłem ze squirrelsql) żeby miał własną
hierarchię w /opt/jboss. Chociażby dlatego, że łatwiej wtedy coś
przenieść na Windows. Ja pracuję na Linuksie a klient używa Windows NT.
Teraz kiedy idę do niego, mogę na żywca przerzucić cały katalog i to
działa (skrypty startowe są oddzielne: *.bat i *.sh). Jeśli aplikacja
jest porozrzucana po podkatalogach nie mam takiej możliwości.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--