Zgon Sawfisha c.d.

Nie, 18 Sie 2002, 13:34:09 CEST

On Sun, 18 Aug 2002, Mariusz Witkowski wrote:

> Dnia 18 Aug 2002 12:57:22 +0200
> Osoba skrywająca się za mailem < Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> >

> Ot i się znalazło wyjaśnienie - ja miałem ten pakiet i nie dziczał :)

Tej poprawki mogłeś nie mieć bo pakiet z tą poprawka dopiero co właśnie
poszedł do przebudowania :)

Za kilka godzin powinno nbyć na ftp (w tej chwili jest jzu sporo w kolejce
do przebudwania).
Nie wiem czy sawfish ma jakeiś wpisy na bugs.pld.org.pl (?)
Jęzlei ma to po tej poprawce prośba o pzrejzrenai tego co tam ewentualnie
było zgłaszane.