Zgon Sawfisha c.d.

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 18 Sie 2002, 14:08:36 CEST

Dnia Sun, 18 Aug 2002 13:34:09 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Tej poprawki mogłeś nie mieć bo pakiet z tą poprawka dopiero co właśnie
> poszedł do przebudowania :)

Miałem ten pakiet wcześniej wgrany, nawet nie pamiętam co go zaciągnęło, a na
builderach był gmp wgrany i dla tego u mnie działało a u innych się sypał na
pyszczek. (chociaż ręki nie dam sobie odciąć czy nie budowałem u siebie
sawfish'a - nie pamiętam tego poprostu)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |