[FUTURE REQUEST] interaktywny rpm + *.spec dla PLD-2.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 18 Sie 2002, 16:52:10 CEST

On Sun, 18 Aug 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> po doglebnym przeanalizowaniu doszedlem do wniosku, ze mozna by dla
> przyszlego PLD-2.0 zacząć przygotowywać cos na wzor debiana, tj nie
> interatywne deby, tylko interaktywne rpmy.
> Moze powiem o co chodzi ...
> Zalozmy, ze chcemy zainstalowac XFree86, a nie umiemy sobie poradzic z
> konfiguracją Xow bo jestesmy jakims newbie userem. XFree86 w %post/%postun
> umieszczoną by mialy opcję xf86config, czyli uruchamialy by konfigurację
> xow. Wtedy nawet nie kumaty czlowiek latwo i przyjemnie zkonfiguruje sobie
> xy.
> Przykladow moze byc tutaj wiecej.

> [...]

W zasadzie do takiego czegoś powinna się chyba pojawić osobna sekcja, np.
%configuration czy %interactive, %whatever

Wtedy po wywołaniu rpm z opcją --configuration, --interactive, --whatever
ta sekcja byłaby używana. Mogłaby ona mieć osobne Requires, tak jak teraz
ma pre i post

Pozostaje jeszcz jedna rzeczy do rozwiązania - kiedy to ma być
uruchamiane? Bo IMHO dopiero po zainstalowaniu wszystkich pakietów. A
wtedy kłania się to o czym już kiedyś mówiłem - grupy rpm-a.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...