Instalacja z SCSI Tekram?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 19 Sie 2002, 11:10:55 CEST

On Wed, 14 Aug 2002, Michal Moskal wrote:

> On Wed, Aug 14, 2002 at 01:36:17PM +0200, Jacek Osiecki wrote:

[...]

> [...]

[...]

> Tak, pokaż /var/log/installer, a najlepiej użyj ui-bugreport, nagraj go
> na dyskietkę i podeślij. PLD może być instalowane z SCSI CD przynajmniej
> teoretycznie.

Nie ma co podsyłać: wybrałem jako źródło /dev/scd1, wybrałem device driver
"Tekram 395U/UW" i... zobaczyłem piękny komunikat, mówiący o tym że
instalator nie może znaleźć scsi-low-mod.tar.gz w ścieżce /src/blablablaba

A niby jak ma znaleźć, skoro /src jest na tymże CDromie???

Nie można po prostu dać w instalatorze pelnego /lib/modules???

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl