buildlogs, pldnotify itp.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 21 Sie 2002, 18:28:10 CEST

Pytanie o parę rzeczy mogących usprawnić pracę:
- czy buildlogs jest dostępne po rsyncu?

- czy pldnotify jest (lub mógłby być) uruchamiany raz dziennie lub co
  kilka dni z wynikami dostępnymi via www pod jakimś stałym adresem?
  Ten skrypt działa "nieco" za długo jak na moją cierpliwość ;)
  Poza tym na kilku pakietach (np. boa IIRC) mi się wieszał (awk nie mógł
  skończyć, połykając 100% CPU).

- czy w worku mogłyby być dostępne luzem patche i spece powyciągane
  z tych src.rpm-ów? Niektóre pakiety (np. XFree86) są za duże, żeby ot
  tak sobie ściągnąć do pooglądania.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/