buildlogs, pldnotify itp.

Śro, 21 Sie 2002, 19:39:02 CEST

On Wed, 21 Aug 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Pytanie o parę rzeczy mogących usprawnić pracę:
> - czy buildlogs jest dostępne po rsyncu?

Za kawałek będzie.

> - czy pldnotify jest (lub mógłby być) uruchamiany raz dziennie lub co
>   kilka dni z wynikami dostępnymi via www pod jakimś stałym adresem?
>   Ten skrypt działa "nieco" za długo jak na moją cierpliwość ;)
>   Poza tym na kilku pakietach (np. boa IIRC) mi się wieszał (awk nie mógł
>   skończyć, połykając 100% CPU).

Ja to urychamiam pzrez skrypcik:

#!/bin/sh
cvs up
for i in *.spec; do
        cvs up $i
        ./pldnotify.awk $i | grep -v "seems ok"
done

Po tym jak mi się to blokuje wykonuję "killall pldnotify.awk" :)
Prymitywne ale skuteczne :)
moząnby to neico rozwinać i uruchomić w subshellu który o ile nie skończy
swojego działania pzrez jakis czas (patrz firewall-init jak coś takeigo
zrobić :) to wykonywać "killall pldnotify.awk".
Po wytestowaniu czegoś takiego że to dział i sie nie blokuje mozanby to
uruchomić gdzieś :)

> - czy w worku mogłyby być dostępne luzem patche i spece powyciągane
>   z tych src.rpm-ów? Niektóre pakiety (np. XFree86) są za duże, żeby ot
>   tak sobie ściągnąć do pooglądania.

Tu mi się wydaje że lepiej byłoby napisać jakiś kawałem narzędzia które z
src.rpm-ów robiłoby nosrc.rpm wycinając z nich tary z Source0.
Po czymś takim możnaby znacznie zmniejszyć rozmiar całosci tych zasobów i
byłyby one znacznie bardziej poeczniejsze :)