Fw: fucken chicken!

Sob, 24 Sie 2002, 19:04:03 CEST

On Sat, 24 Aug 2002, Michal Margula wrote:

> Korekcji? Myślę, że nie powinien wiewiórec ingerować w indianca.

W php .. konkretnie. Skoro wiewórka wymaga konkretnego środowiska to
logicznym jestg że nie ma sensu obciżać żadnych README czy innych
kawąłków dokumentów informacją o tym co można wykonć automatycznie i wręcz
i tak trzeba bo bez tego nie będzie to działać poprawnie.
Inaczje wątki takei jak ten do momentu poprwinia wiewórki bendą się
jeszcze pojaiwać jeszcze kilak innych razy, a conajmneij kilkai nnych osób
nie chcąć sobie palców łamać uzna po pierwszym podejściu że w PLD "Pan
Wiewiórk jest chory i leży w łóżeczku".

Tak wogóle .. to ngdzie nie ma jeszcze jakiś poparwiek na wiewiórkę które
nie wymagałyby register_globals = on ?