Fw: fucken chicken!

Sob, 24 Sie 2002, 19:15:38 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> [...]
Agree (php).

> W php .. konkretnie. Skoro wiewórka wymaga konkretnego środowiska to
> logicznym jestg że nie ma sensu obciżać żadnych README czy innych
> kawąłków dokumentów informacją o tym co można wykonć automatycznie i wręcz
> i tak trzeba bo bez tego nie będzie to działać poprawnie.
Niech wypisze jakieś info adminowi czy coś w tym stylu ale nie miącha
z tak newralgiczną rzeczą jaką jest konfiguracja php.

Ludzie od php tępią register_globals = On jak tylko mogą i zdaje się
w php 4.3 już możliwości włączenia tego nie będzie.

> Tak wogóle .. to ngdzie nie ma jeszcze jakiś poparwiek na wiewiórkę które
> nie wymagałyby register_globals = on ?
To by było the best.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr