SPECS: kernel.spec (HEAD) [dzimi]

Sob, 24 Sie 2002, 23:29:34 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Zdawało mi się że nie używasz 2.2.2x (?) :)
Źle Ci się zdawało. Na serwerach mam 2.2, na workstacji i routerach 2.4.

> Można o czymś takim poinformować w końcowym tekście anonsu do 1.0.
> Po czymś takim bedziesz jeszcze nadal protestował ? >;-|
Chciałbym wiedzieć dlaczego jest takie picowanie? Jeśli jest jakiś
powód sensowny to nie ma co protestować.

> kloczek

ps. jeśli zostanie picowane wersjonowanie tak jak teraz to jak dla
    mnie ok tylko o co tak właściwie w tym chodzi?
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr