SPECS: kernel.spec (HEAD) [dzimi]

Nie, 25 Sie 2002, 12:52:22 CEST

On 24 Aug 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

[..]
> Chciałbym wiedzieć dlaczego jest takie picowanie? Jeśli jest jakiś
> powód sensowny to nie ma co protestować.

Żadne picowanie. Poprostu nie wiefdomo jak to wesjonować dlatego nie ma
sensu sobie komplikować życia.

> ps. jeśli zostanie picowane wersjonowanie tak jak teraz to jak dla
>     mnie ok tylko o co tak właściwie w tym chodzi?

Patrz zdanie poniżej :)

W MDK dokąłdają kupę badziewia z aa, ac, dj i kilku inncyh miejsc, to samo
w RH. Czsami dokładaja rzeczy które wczęniej już trafiły do jakieś pre czy
nawet post factum tam trafi. Nikt nie przywiązuje uwagi do tego jak to
wersjonować i wersje nadaje od głównego tara bo to nei ejst wrsja krrnela
tylk *wersja pakietu z kernelem w konkretnej dystrybucji* (nitkt nie mówi
że jest to coś innego :). Tak jest ptosto i jest w tym pewien zamysł i
konsekwecja. Nikt nie raczył tego nazwać dotąd picowaniem więc nie widzę
jednak powodu żebyś robił to w tym wypadku (cokolwiek owo "picowanie"
miałoby znaczyć :)