Złe praktyki? (symlinki i modyfikowanie plików)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 26 Sie 2002, 14:13:04 CEST

On Mon, Aug 26, 2002 at 02:14:41PM +0200, Rafal Cygnarowski wrote:

> a nie zalatwia tego sekcja %%files w specach przez defattr i attr???

Jeżeli modyfikacja jest w %post, to na pewno nie.
Jeśli w %pre - nie jestem pewien jak to działa z %config - jeśli się
tworzy .rpmnew, to atrybuty mogą dotyczyć tylko tego pliku.

--
Jakub Bogusz