Złe praktyki? (symlinki i modyfikowanie plików)

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 26 Sie 2002, 14:37:26 CEST

W liście z pon, 26-08-2002, godz. 14:13, Jakub Bogusz pisze:

> Jeżeli modyfikacja jest w %post, to na pewno nie.
> Jeśli w %pre - nie jestem pewien jak to działa z %config - jeśli się
> tworzy .rpmnew, to atrybuty mogą dotyczyć tylko tego pliku.

tak przy okazji... czy nie daloby sie zrobic tak, ze podczas instalacji
(deinstalacji?) podczas wykonywania %post i %pre wyswietlana byla o tym
informacja? Np. w formie z initrd:
Wykonywanie skryptu "poinstalacyjnego" .................[ ZAJETY ]
Wykonywanie skryptu "poinstalacyjnego" .................[ZROBIONE]

Czasami te skrypty wykonuja mase rzeczy moze to trwac dluzej niz sama
instalacja pakietu :) Dobrze jest wiedziec co sie w danej chwili
dzieje...
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl