Długie "odświeżanie" tablicy ARP ...

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
¦ro, 28 Sie 2002, 10:00:50 CEST

Dnia Wed, 28 Aug 2002 08:35:49 +0200 (CEST)
Marcin Bohosiewicz napisa³(a):

>"odÅ_wieża"?> U mnie opoźnienie siÄ_ga nawet 24h, wsensie jak ktos
>wyÅ_Ä_czy komputer to> jeszcze przez 24h widaÄ_ jego wpis MAC po komendzie
>arp... na 2.2.20-18> nie byÅ_o czegoÅ_ takiego (:
>
>A ja mam pytanie czy wylaczysz wreszcie ten UTF-8?
>I jak widze to "zaraze" szerzy mutt. Czy ktos
>w tym obeznny nie moglby tak spreparowac konfigow
>do mutta. by domyslnie NIE uzywal on UTF8 do wysylania poczty.
>Innych MUA w PLD tez to tyczy (Kmail chyba...)

Dobrze mówi, daæ mu wódki! ;>

Ja tam przeciwko UTF nic nie mam - je¶li mój czytnik (Sylpheed) bêdzie mi te
maile automatycznie dobrze wy¶wietla³. A teraz tak nie jest. :/
A nie jest tak chyba dlatego, ¿e znowu siê namiesza³o z tym bcondem na jconv;)
Je¶li to bêdzie enabled per default to UTF-8 powinien dzia³aæ. S± jakie¶
sprzeciwy bym to sprawdzi³ i ew. bconda "odwróci³" ?

--
.: Kuba G³azik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl