Długie "odświeżanie" tablicy ARP ...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
¦ro, 28 Sie 2002, 10:47:57 CEST

On Wed, 28 Aug 2002 10:00:50 +0200
ZyTeK <zytek-pld w abomb.one.pl> wrote:

> Ja tam przeciwko UTF nic nie mam - je¶li mój czytnik (Sylpheed) bêdzie
> mi te maile automatycznie dobrze wy¶wietla³. A teraz tak nie jest. :/
> A nie jest tak chyba dlatego, ¿e znowu siê namiesza³o z tym bcondem na
> jconv;) Je¶li to bêdzie enabled per default to UTF-8 powinien dzia³aæ.
> S± jakie¶ sprzeciwy bym to sprawdzi³ i ew. bconda "odwróci³" ?

Ja te¿ jestem za jconvem domy¶lnie wsadzonym, ale Tomek sprzeciwi³ siê,
bo uwa¿a, ¿e nowe glibce bêd± mia³y obs³ugê takich konwersji i to autor
sylpheeda powinien z tego zrezygnowaæ.

                Artur

--
Zawsze kiedy jest problem, jest jakie¶ rozwi±zanie;
 zatem je¶li nie ma rozwi±zania, nie ma problemu.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl