Długie " odświeżanie " tablicy ARP ...

Śro, 28 Sie 2002, 18:18:19 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> writes:

> Ja też jestem za jconvem domyślnie wsadzonym, ale Tomek sprzeciwił się,
> bo uważa, że nowe glibce będą miały obsługę takich konwersji i to autor
> sylpheeda powinien z tego zrezygnować.
To Ty nie wiesz, że kloczek nawet nie zajżał do libjconv'a (sądząc po
tych sprzeciwach)? Nic takiego co jest w libjconvie nie znajdzie
się w glibcach. Tam już jest to co ma być.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr