Długie "odświeżanie" tablicy ARP ...

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
¦ro, 28 Sie 2002, 11:16:14 CEST

Dnia Wed, 28 Aug 2002 10:47:57 +0200
Artur Flinta napisa³(a):

>Ja te¿ jestem za jconvem domy¶lnie wsadzonym, ale Tomek sprzeciwi³ siê,
>bo uwa¿a, ¿e nowe glibce bêd± mia³y obs³ugê takich konwersji i to autor
>sylpheeda powinien z tego zrezygnowaæ.

No to puki sie Sylpheed nie poprawi to bym by³ za wprowadzeniem, chocia¿by
tymczasowo jconva. U³atwi to wielu osobom ¿ycie. ;> Jak tylko mi siê KDE3
¶ciagnie to sobie potestujê i je¶li nie bêdzie konkretnych sprzeciwów to
commitnê speca z przekrêconym bcondem. ;>

--
.: Kuba G³azik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl