Nowy squirrel (Re: Fw: fucken chicken!)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 28 Sie 2002, 20:04:25 CEST

Dnia Wed, 28 Aug 2002 19:38:39 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>Tak wogóle squirrelmail(10) [OLD] 1.2.7 [NEW] 1.3.1
>
>Czyli przydałoby się żeby kroś wykonał:
>
>[SPECS]$ ./builder -u squirrelmail.spec
>
>sprawdził czy tro się obecnie buduje i czy nowa wwrsja moze juz nie wymaga
>poprawek w konf php :)

Wszedłem na stronę squirrela i takie coś widnieje w Release Notes do 1.3.1

A note on PHP 4.2.2

There are certain issues with PHP 4.2.2 and session handling that have
not yet been addresses in this release. So this release MAY NOT WORK
when you use PHP 4.2.2. These issues will be addressed to in
forthcoming 1.3.x releases.

No cóż, takie PHP właśnie mamy. :) Prośba dla tego co zrobi upgrade aby
potestował jak to działa i czy w ogóle działa (z register_globals On i Off).

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!