Nowy squirrel (Re: Fw: fucken chicken!)

Śro, 28 Sie 2002, 23:56:38 CEST

On Wed, 28 Aug 2002, ZyTeK wrote:
[..]

> Wszedłem na stronę squirrela i takie coś widnieje w Release Notes do 1.3.1
>
> A note on PHP 4.2.2
> ===================
>
> There are certain issues with PHP 4.2.2 and session handling that have
> not yet been addresses in this release. So this release MAY NOT WORK
> when you use PHP 4.2.2. These issues will be addressed to in
> forthcoming 1.3.x releases.
>
> No cóż, takie PHP właśnie mamy. :) Prośba dla tego co zrobi upgrade aby
> potestował jak to działa i czy w ogóle działa (z register_globals On i Off).

Może poprostu brakuje im patcha jakiego juz mamy ? :)
Ciekawe czy 1.3.1 i tak z ta poprawka chodzi ?

kloczek
PS. właśnie skończyłem pzrerzucać sprorą rupę pakietów z /test i wśród
pzrerzucanych jest też squirrelmail 1.2.7 z poprawką .. także prośba o
przyjrzenie się czy grzebanie w konfiguracji php jest jeszcze potrzebna.
Indeksy właśnie się regenerują i za kilkadziesiat minut będzie można
próbować to ssać poldkiem czy aptem.