[RFC] upgrade lua (dotyczy: elinks, enigma, oraz programujących w lua)

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 29 Sie 2002, 22:24:05 CEST

On Tue, Aug 27, 2002 at 12:41:01PM +0200, Robert R. Wal wrote:

> Nie, może źle się wyraziłem. Każda kolejna wersja lua jest coraz lepsza,
> ma więcej ficzerów, lepsze API etc. Ale... Każdy ,,duży numerek'' (i.e.
> 3.x, 4.x, 5.x) jest niekompatybilny z poprzednim na poziomie API i na
> poziomie języka...

hm.. zobaczę. Może dobrze robią? Pozmieniać co było złe a nie ciągnąć za
sobą duchy przeszłości?

> Funkcja setlocale() w lua pozwala ustawić locale na "C", co jest imo
> jedynym rozsądnym rozwiązaniem w językach programowania, które tak
> naprawdę z tego locale nie korzystają.

też tak robię.

> Powodem są właśnie te przecinki dziesiętne. No bo jak należy rozumieć
> powyższy fragment, kiedy jest wyraźny konflikt składni języka i liczby
> float/double w danym locale?

napisałem do autora w tej sprawie, ale nic to nie dało :(

bajcik
--
.----- Krzysztof Garus ----- http://www.bigfoot.com/~kgarus ----------.