gnome-vfs

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Nie, 1 Gru 2002, 17:35:13 CET

On Sun, Dec 01, 2002 at 04:10:06PM +0100, Grzegorz Golawski wrote:

> A dokładniej. Co nie działa? Zmiana prefiksu na /usr w gnome-mime-data
> powinna wystarczyć (przynajmniej w galeonie pomogła).
Dobra, zmieniłem prefiks w gnome-mime-data, ale chyba nie jest to
najlepsze rozwiązanie. Do katalogu $datadir/mime-info swoje pliki wrzuca
dość dużo pakietów i pewnie trzeba by je wszystkie poprawić, a i tak nie
wiadomo czy będą działać.
Mam jeszcze inny pomysł. Załatać gnome-vfs, tak aby na sztywno szukał
plików mime w katalogu /usr/X11R6/mime-info zamiast w $datadir/mime-info.
Wtedy położenie tego katalogu nie było by powiązane z prefiksem gnome-vfs.
Co wy na to?

--
$+>>  Grzegorz Goławski  <<+$