gnome-vfs

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 1 Gru 2002, 20:19:09 CET

On Sun, Dec 01, 2002 at 05:35:13PM +0100, Grzegorz Golawski wrote:

> Dobra, zmieniłem prefiks w gnome-mime-data, ale chyba nie jest to
> najlepsze rozwiązanie. Do katalogu $datadir/mime-info swoje pliki wrzuca
> dość dużo pakietów i pewnie trzeba by je wszystkie poprawić, a i tak nie
> wiadomo czy będą działać.
> Mam jeszcze inny pomysł. Załatać gnome-vfs, tak aby na sztywno szukał
> plików mime w katalogu /usr/X11R6/mime-info zamiast w $datadir/mime-info.
> Wtedy położenie tego katalogu nie było by powiązane z prefiksem gnome-vfs.
> Co wy na to?

Myślę, że gnome-vfs2 oraz gnome-mime-data powinny wrzucać
dane na sztywno do /usr/X11R6 i być budowane z prefix-em /usr.

gnome-vfs2 i gnome-mime-data nie zależą od bibliotek z /usr/X11R6,
ale dostarczają (myślę, że przez dłuuuugi czas), danych dla programów
li tylko pod X-y.

Ehhh... Blues, dedykuję Ci ten wątek oraz dupogodziny wielu osób,
które zostały poświęcone na to, żebyś w bliżej nieokreślonej
przyszłości mógł zaimplementować bajer pam/DISPLAY/Xspecial. :-\

    wrobell <wrobell w ite.pl>