Lisa a skrypty startowe [było: Re: Błąd w KDE 3.0.4]

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 3 Gru 2002, 10:43:27 CET

Dnia wto 3. grudzień 2002 09:58, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Czyli trzeba dorzucic co najmniej skrypt startowy.
Zgadza się.

> Zeby nowozainstalowany system nie krzyczal przy starcie mozna by dodac
> jakas konfiguracje typu "dumb" (np. SearchUsingNmblookup = 1).
> Myslalem o dodaniu zakomentowanych przykladow, ale jesli edytuja ten plik
> parsery, to nie ma to chyba wiekszego sensu.
Popieram.

> A jest nadal lisa w KDE 3.1? Widzialem, ze Michal zrobil osobnego speca.
> Poza tym nie podales argumentow *przeciwko* automatycznej konfiguracji,
> jaka jest np. w lisa.spec, a tylko argumenty negujace jej niezbednosc.
Jest lisa. I przegladanie sieci lokalnej działa. Co do automatycznej
konfiguracji - nie mam nic przeciwko, a nawet jestem za - w końcu miło, że
coś się instaluje i działa od strzału :-) Ale dałbym jakiś stosowny
komunikat, żeby user wiedział, ze ewentualnie powinien sobie "doszlifować"
kofig lisy "ręcznie" z Centrum Sterowania :-)

> Czy automatyczna konfiguracja moze w czyms szkodzic? Wzgledy
> bezpieczenstwa?
Hm, chyba nie (przynajmnie tak mi się wydaje :-)

> I wreszcie: czy kdenetwork-lanbrowser ma w ogole jakikolwiek sens bez lisy
> (gdyby ja wydzielic)?
Z tego co widzę, to w tym pakiecie oprócz lisy są biblioteki umożliwiające
konquerorowi skorzystanie z lisy do przeglądania sieci.

> BTW2: Ktos wskaze, gdzie jeszcze sa jakies problemy z ikonkami w KDE (poza
>       koffice, o ktorym wiem)?
Hmm, w kofiice są tak naprawdę zupełnie inne problemy - praktycznie nic nie
działa w ostatniej wersji (1.2-6) - spróbuj cokolwiek narysować w kivio albo
narysować linię czy wpisać tekst w kontourze :-). Sodipodi segfaultuje, dia
również - i jakby nie Open Office zostałbym bez narzędzi do rysowania :-(.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl