Lisa a skrypty startowe [było: Re: Błąd w KDE 3.0.4]

Wto, 3 Gru 2002, 11:00:43 CET

> Jest lisa. I przegladanie sieci lokalnej działa. Co do automatycznej
> konfiguracji - nie mam nic przeciwko, a nawet jestem za - w końcu miło, że
> coś się instaluje i działa od strzału :-) Ale dałbym jakiś stosowny
> komunikat, żeby user wiedział, ze ewentualnie powinien sobie "doszlifować"
> kofig lisy "ręcznie" z Centrum Sterowania :-)

Tu akurat chodzi o paczowanie samej lisy przez mkochano, zeby dostosowywala
sie do konfiguracji sieci i jako domyslne poustawianie:
    Opcja = auto
A, ze mozna zmienic, to tez jasne.
Tylko czy "Centrum Sterowania" pozwoli wpisac wartosc opcji "auto" ?

> Z tego co widzę, to w tym pakiecie oprócz lisy są biblioteki umożliwiające
> konquerorowi skorzystanie z lisy do przeglądania sieci.

Czyli jesli zrobimy osobny pakiet z lisa, to konieczne jest Requires: lisa w
kdenetwork-lanbrowser.

> Hmm, w kofiice są tak naprawdę zupełnie inne problemy - praktycznie nic nie
> działa w ostatniej wersji (1.2-6) - spróbuj cokolwiek narysować w kivio albo
> narysować linię czy wpisać tekst w kontourze :-). Sodipodi segfaultuje, dia
> również - i jakby nie Open Office zostałbym bez narzędzi do rysowania :-(.

A w ktorej wersji wszystko / poszczegolne rzeczy dzialaly?

No coz, ja uzywalem tylko kworda, gdzie nie napotkalem zadnych problemow,
ktorych by nie bylo w RH8...

  phone (48)(58) 347 14 61