Porządki w applnk

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Wto, 3 Gru 2002, 13:47:56 CET

Ku wiadomości:

zrobiłem w CVS w module applnk dwa podkatalogi w Scientific: Numerics i
Plotting. Przydatność obu uważam za poza dyskusją, jeżeli ktoś ma lepszą
nazwę niż Numerics, to proszę bardzo. Powrzucam w najbliższym czasie do
obu katalogów wszystkie programy jakie mi podpadną pod którąś z kategorii.

Następna sprawa: coś trzeba zrobić w Utilities (jakaś struktura). Są tam
przeglądarki, monitory sprzętu, logów, tablice znaków, kalkulatory też by
tam można wrzucić (calc, dalc, jakieś gnomowate). Proponuję:

Utilities/Viewers (przeglądarki tekstu, XML, logów)
Utilities/Hardware (monitory CPU, zajętości dysku,...)
Utilities/Calculators (kalkulatory)

a później to się zobaczy.

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"