gnome 2.1.x a sprawa /usr/X11R6

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 3 Gru 2002, 18:26:39 CET

On Tue, Dec 03, 2002 at 04:51:51PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Ty chyba nie masz naprawdę zamiaru tego robić?
A co myślisz, że nie mam czym się golić i po to biję pianę?

Tak naprawdę żaden konkretny argument się nie pojawił, żeby zostawić to
w /usr/X11R6. Tymczasem:

1. Część bibliotek Gnome 2.1.x nie zależy od X-ów (i spokojnie może
   być wykorzystywana przez aplikacje serwerowe).
2. Ta część, która zależy od X11 nie potrafi sobie znaleźć plików,
   ponieważ biblioteki z pkt. 1 szukają ich w /usr.
3. W związku z tym trzeba naprodukować odpowiednią ilość patch-y
   do GConf-a, gnome-vfs2 i bonobo-activation.
4. Za każdym razem, kiedy odpowiednie biblioteki się zmieniają,
   trzeba będzie te patch-e dostosowywać.
5. Wiele innych rzeczy, np.: plugin-y do gstreamer-a i moduły
   Pythona, które zależą od X-ów, znajdują się w /usr. Nie słyszałem,
   żeby komuś to przeszkadzało.

Masz czas i ochotę się bawić punktami 1-4? Ja po dwóch tygodniach rzeźby
na builderach nestowych mam dość.

Oczywiście wywałka /usr/X11R6 jest eksperymentem. Jeśli nie wypali,
to będę z powrotem wrzucał do odpowiednich spec-y odpowiedni prefix.
Ale patch-e, to będziesz sam produkował... bo mi się po prostu już nie chce.

    wrobell <wrobell w ite.pl>